söndag 8 maj 2011

TUSEN TACK ALLA SOM KOM!!!!

Jag vill tacka ALLA som kom och förgyllde mina 2 dagar med Open House! Det var helt underbart kul att träffa alla, de som kom från nära håll, de som åkt i många timmar, de som jag inte visste skulle komma och dom som jag visste skulle komma, de som kanske skulle komma. Tack, det är så kul att träffa alla, gamla, unga och barn!
Här kommer lite bilder från fredagen och lördagen, tyvärr hann jag inte med att fota allt och alla...

VÄLKOMNA!!!!
lite förfriskningar



Delar av härliga Flink i Handen kom på besök! Vi kommer att ses fler gånger! Tack för att ni kom.

Täcket som fick agera modell under dagarna. 




passade på att skylta lite försäljningsvara! Den är fortfarande till salu...


Delar av allstrerna som man fick klämma och känna på.


Nu är quilten klar och ligger på sängen för tillfället. 

Det blev blommor på quilten med vit tråd från Aurifil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar